Przejdź do treści
  • Brak sugerowanych wyników, ponieważ pole wyszukiwania jest puste.

Dostęp dla użytkowników

Spist treści:

  1. Nadanie dostępu do panelu eKomi
  2. Szkolenie z obsługi Panelu eKomi

Nadanie dostępu do panelu eKomi

Do panelu eKomi Lite może mieć dostęp wielu pracowników firmy, aby im nadać dane dostępowe niezbędne są informacje:


  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • uprawnienia:
    • administrator - możliwość zmian ustawień
    • możliwość przeglądania i reagowania na opinie
    • oddział / państwo - jeżeli dotyczy
  • powiadomienia - użytkownik będzie otrzymywał powiadomienia o opiniach poniżej 4-gwiazdek

Szkolenie z obsługi panelu eKomi

Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia dla działu obsługi klienta:

  • Szkolenie z obsługi panelu
  • Zaprezentowanie dobrych praktyk dot. zarządzania opiniami
  • Konfiguracja powiadomień o neutralnych i negatywnych opiniach
  • Ustalenie minimalnej liczby gwiazdek po której będzie wysyłane powiadomienie
  • Ustalenie adresów e-mail na które powiadomienie będzie wysyłane

Aby przeprowadzić szkolenie należy wybrać dowolny dostępny termin ze swoim opiekunem Klienta.