Integracja za pomocą pliku CSV. Instrukcja.
Na czym polega integracja za pomocą pliku CSV przesyłanego na serwer FTP/SFTP?
Metoda ta polega na przekazywaniu danych o zrealizowanych zamówieniach za pomocą pliku CSV (kodowanie znaków UTF-8!) przesyłanego na serwer FTP/SFTP.
Jak przygotować plik i co powinien zawierać?
Plik powinien być generowany raz dziennie i zawierać dane zrealizowanych zamówień z dnia poprzedniego wg. struktury:
- Numer Zamówienia (numer zamówienia musi być unikatowy)
- Imię i nazwisko kupującego
- Identyfikator klienta (client_ID)
- Adres e-mail kupującego
- ID Produktu, w przypadku pozyskiwania opinii dla produktów
- Nazwa Produktu, w przypadku pozyskiwania opinii dla produktów.
Ważne jest, aby nowy plik był tworzony każdorazowo wraz z datą utworzenia w nazwie pliku.
W celu ukończenia integracji konieczne jest przekazanie nam danych dostępowych do serwera (adres, dane dostępowe, port).
Kolejno wykonana zostanie odpowiednia konfiguracja, aby pobierane dane były automatycznie przesyłane do panelu w ramach integracji.
UWAGA!
Ważne jest, aby w przypadku zmiany struktury przesyłanego na serwer pliku CSV, klient poinformował nas o tym - w przeciwnym razie dane nie będą przesyłane do panelu poprawnie, a integracja będzie pozostawać nieaktywna.