Przejdź do treści
  • Brak sugerowanych wyników, ponieważ pole wyszukiwania jest puste.

Integracja za pomocą pliku CSV. Instrukcja.

Na czym polega integracja za pomocą pliku CSV przesyłanego na serwer FTP/SFTP?

Metoda ta polega na przekazywaniu danych o zrealizowanych zamówieniach za pomocą pliku CSV (kodowanie znaków UTF-8!) przesyłanego na serwer FTP/SFTP. 

Jak przygotować plik i co powinien zawierać?

Plik powinien być generowany raz dziennie i zawierać dane zrealizowanych zamówień z dnia poprzedniego wg. struktury:

  • Numer Zamówienia (numer zamówienia musi być unikatowy)
  • Imię i nazwisko kupującego
  • Identyfikator klienta (client_ID)
  • Adres e-mail kupującego
  • ID Produktu, w przypadku pozyskiwania opinii dla produktów
  • Nazwa Produktu, w przypadku pozyskiwania opinii dla produktów.

Ważne jest, aby nowy plik był tworzony każdorazowo wraz z datą utworzenia w nazwie pliku.

W celu ukończenia integracji konieczne jest przekazanie nam danych dostępowych do serwera (adres, dane dostępowe, port).

Kolejno wykonana zostanie odpowiednia konfiguracja, aby pobierane dane były automatycznie przesyłane do panelu w ramach integracji.

UWAGA!

Ważne jest, aby w przypadku zmiany struktury przesyłanego na serwer pliku CSV, klient poinformował nas o tym - w przeciwnym razie dane nie będą przesyłane do panelu poprawnie, a integracja będzie pozostawać nieaktywna.