Jak zwiększyć efektywność pozyskiwania opinii na początku współpracy?
Pozyskanie dużej liczby pozytywnych opinii jest kluczowe, szczególnie na początku współpracy. Opinie budują zaufanie i pomagają w budowaniu wizerunku marki wśród nowych klientów. Aby osiągnąć ten cel, rekomendujemy wysyłkę zaproszeń do klientów, któr
Jak przygotować kampanię?
Aby przeprowadzić kampanię, należy dostarczyć plik z danymi klientów w odpowiednim formacie. Plik powinien zawierać następujące informacje:
1.Numer Zamówienia
•Unikalny identyfikator zamówienia.
2.Imię i nazwisko kupującego
•Dane pozwalające na personalizację wiadomości.
3.Adres e-mail kupującego
•Adres, na który zostanie wysłane zaproszenie do wystawienia opinii.
4.ID Produktu (opcjonalne)
•Jeśli opinie mają dotyczyć konkretnych produktów, należy podać ich unikalne identyfikatory.
5.Nazwa Produktu (opcjonalne)
•Pełna nazwa produktu, aby klienci wiedzieli, czego dotyczy opinia.
Przykładowy plik
Dla ułatwienia przygotowaliśmy plik wzorcowy, który można pobrać i wypełnić swoimi danymi. Plik znajdziesz pod poniższym linkiem:
Pobierz wzór pliku CSV