Przejdź do treści
  • Brak sugerowanych wyników, ponieważ pole wyszukiwania jest puste.

Krok 2: Instalacja wtyczki WooCommerce do zbierania opinii za pomocą wiadomości e-mail.

Zalecamy możliwie szybkie uruchomienie systemu zbierania opinii, korzystając z domyślnej konfiguracji. Na późniejszych etapach można wprowadzić zmiany w treści e-maili lub samych ankietach, aby dopasować je do indywidualnych potrzeb. 

Takie podejście pozwala uzyskać maksymalną skuteczność zbierania opinii. 

Zewnętrzny system do zarządzania statusami zamówień (np. Baselinker).  

Jeżeli korzystasz z zewnętrznego systemu do zarządzania zamówieniami np. Baselinker, poinformuj nas o tym, a dostarczymy odpowiednią dokumentację techniczną. 

Jeżeli Twój system zamówień zwraca statusy zamówień do WooCommerce, możesz korzystać z instrukcji. 

Instalacja modułu WooCommerce 

Aby połączyć system zaufane.pl z Twoim sklepem opartym na WooCommerce, skorzystaj z poniższego linku:
https://ekomi01.atlassian.net/wiki/spaces/KB/pages/1109065819/eKomi+Official+WooCommerce+Plugin

Następnie, w kroku 3, pobierz załączony plik ZIP.:

Następnie w kroku 4, zainstaluj pobraną wtyczkę

 

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego WooCommerce, 

 

  1. przejdź do zakładki „Plugins” i kliknij “Add New”,  

 

 

  1. kliknij „Upload Plugin”  

 

  1. i załaduj pobrany plik ZIP. 

 

 

  1. Po instalacji zobaczysz stronę wyglądającą jak na poniższym obrazku:
     

 

  1. Upewnij się, że WooCommerce jest zainstalowany i włączony, a następnie kliknij "Active Plugin",
  2. Po aktywacji w menu administratora pojawi się dodatkowa zakładka "eKomi Integration”,
  3. W konfiguracji wtyczki, powinny znaleźć się pola: 

 

 

- „Order statuses” - Wybierz statusy zamówień, dla których chcesz wysyłać informacje do eKomi, 

Wprowadź wykluczone produkty (Wprowadź ID/SKU produktów, oddzielone przecinkami, które nie powinny być wysyłane do eKomi)
- “ Export method” Wybierz metodę eksportu:

  • Zmiana statusu zamówienia (Dane będą eksportowane, gdy status zamówienia zmieni się na jeden z wybranych)

  • Co 24 godziny (Cron) (Zamówienia z wybranymi statusami będą eksportowane automatycznie co 24 godziny)

  • “Turnaround Time” Wybierz czas realizacji (czas zakończenia zamówienia w dniach).
    Czas realizacji to parametr konfiguracyjny wtyczki, który określa, jak daleko wstecz mają być sprawdzane zamówienia z wybranym statusem.
    Na przykład: jeśli chcesz wysłać do eKomi wszystkie zamówienia, które uzyskały status „Zakończone” w ciągu ostatnich 10 dni, ustaw czas realizacji na 10 dni. Maksymalny czas realizacji obsługiwany przez tę wtyczkę to 15 dni.

Zapisz konfigurację dla danego sklepu językowego

Wprowadź swój Shop ID i Shop Secret wartości te dostarczy Ci nasz zespół
- “Enable / Disable Product Reviews” - Włącz / wyłącz opinie produktowe (jeśli włączone, do eKomi zostaną przesłane również atrybuty produktu, tj. ID, nazwa, obraz i URL)
Wybierz tryb działania (w przypadku SMS numer telefonu powinien być w formacie E164)
Wybierz sposób identyfikacji produktu (Jak identyfikujesz produkt?)
Zaakceptuj lub odrzuć Regulamin – wtyczka będzie eksportować zamówienia tylko, jeśli zaakceptujesz regulamin.
Ustaw status na „Tak” i zapisz konfigurację