Krok 2: Instalacja wtyczki WooCommerce do zbierania opinii za pomocą wiadomości e-mail.
Zalecamy możliwie szybkie uruchomienie systemu zbierania opinii, korzystając z domyślnej konfiguracji. Na późniejszych etapach można wprowadzić zmiany w treści e-maili lub samych ankietach, aby dopasować je do indywidualnych potrzeb.
Takie podejście pozwala uzyskać maksymalną skuteczność zbierania opinii.
Zewnętrzny system do zarządzania statusami zamówień (np. Baselinker).
Jeżeli korzystasz z zewnętrznego systemu do zarządzania zamówieniami np. Baselinker, poinformuj nas o tym, a dostarczymy odpowiednią dokumentację techniczną.
Jeżeli Twój system zamówień zwraca statusy zamówień do WooCommerce, możesz korzystać z instrukcji.
Instalacja modułu WooCommerce
Aby połączyć system zaufane.pl z Twoim sklepem opartym na WooCommerce, skorzystaj z poniższego linku:
https://ekomi01.atlassian.net/wiki/spaces/KB/pages/1109065819/eKomi+Official+WooCommerce+Plugin
Następnie, w kroku 3, pobierz załączony plik ZIP.:
Następnie w kroku 4, zainstaluj pobraną wtyczkę
- Zaloguj się do panelu administracyjnego WooCommerce,

- przejdź do zakładki „Plugins” i kliknij “Add New”,

- kliknij „Upload Plugin”
- i załaduj pobrany plik ZIP.

- Po instalacji zobaczysz stronę wyglądającą jak na poniższym obrazku:

- Upewnij się, że WooCommerce jest zainstalowany i włączony, a następnie kliknij "Active Plugin",
- Po aktywacji w menu administratora pojawi się dodatkowa zakładka "eKomi Integration”,
- W konfiguracji wtyczki, powinny znaleźć się pola:

- „Order statuses” - Wybierz statusy zamówień, dla których chcesz wysyłać informacje do eKomi,
Wprowadź wykluczone produkty (Wprowadź ID/SKU produktów, oddzielone przecinkami, które nie powinny być wysyłane do eKomi)
- “ Export method” Wybierz metodę eksportu:
- Zmiana statusu zamówienia (Dane będą eksportowane, gdy status zamówienia zmieni się na jeden z wybranych)
- Co 24 godziny (Cron) (Zamówienia z wybranymi statusami będą eksportowane automatycznie co 24 godziny)
- “Turnaround Time” Wybierz czas realizacji (czas zakończenia zamówienia w dniach).
Czas realizacji to parametr konfiguracyjny wtyczki, który określa, jak daleko wstecz mają być sprawdzane zamówienia z wybranym statusem.
Na przykład: jeśli chcesz wysłać do eKomi wszystkie zamówienia, które uzyskały status „Zakończone” w ciągu ostatnich 10 dni, ustaw czas realizacji na 10 dni. Maksymalny czas realizacji obsługiwany przez tę wtyczkę to 15 dni.
Zapisz konfigurację dla danego sklepu językowego
Wprowadź swój Shop ID i Shop Secret wartości te dostarczy Ci nasz zespół
- “Enable / Disable Product Reviews” - Włącz / wyłącz opinie produktowe (jeśli włączone, do eKomi zostaną przesłane również atrybuty produktu, tj. ID, nazwa, obraz i URL)
Wybierz tryb działania (w przypadku SMS numer telefonu powinien być w formacie E164)
Wybierz sposób identyfikacji produktu (Jak identyfikujesz produkt?)
Zaakceptuj lub odrzuć Regulamin – wtyczka będzie eksportować zamówienia tylko, jeśli zaakceptujesz regulamin.
Ustaw status na „Tak” i zapisz konfigurację