Przejdź do treści
  • Brak sugerowanych wyników, ponieważ pole wyszukiwania jest puste.

Krok 5: Opcje Dodatkowe

W ramach narzędzia Zaufane.pl masz dostęp do kilku dodatkowych funkcji, które mogą pomóc w pozyskiwaniu oraz wyświetlaniu Twoich opinii. Decyzja o ich wdrożeniu należy do Ciebie, dlatego prosimy o informację zwrotną. 

Krok 5: Opcje Dodatkowe.

Oto dostępne możliwości:

Import Opinii 

Istnieje możliwość zaimportowania obecnie posiadanych opinii (dostarczający opinie oświadcza, że są one autentyczne oraz transakcyjne). 

Opinie należy dostarczyć do nas w pliku CSV o następującym formacie: 

opinie o sklepie / sprzedawcy - musi zawierać zmienne: 

  • Order_ID - numer zamówienia
  • UNIX_TIMESTAMP - data transakcji 
  • RATING - ocena w skali 1-5 
  • TEXT_REVIEW - treść opinii
  • Client_ID  - identyfikator klienta

opinie o produktach (gdy klient będzie wykorzystywał widgety Zaufane.pl)- musi zawierać zmienne:

  • Order_ID - numer zamówienia
  • UNIX_TIMESTAMP - data transakcji
  • PRODUCT_ID - numer produktu
  • PRODUCT_NAME - nazwa produktu
  • RATING - ocen w skali 1-5
  • TEXT_REVIEW - treść opinii
  • Client_ID  - identyfikator klienta

 Uwaga: opinie o transakcjach oraz produktach może wyeksportować z panelu Idosell tylko za pomocą API

https://www.idosell.com/pl/developers/api/api-admin/

Kampania retroactive 

W celu zwiększenia efektywności pozyskiwania opinii na początku współpracy rekomendujemy przeprowadzenie wysyłki kampanii retroactive do klientów, którzy skorzystali z Państwa usług nawet w ciągu 3 ostatnich miesięcy.

Jeśli jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem, poinformuj swojego opiekuna technicznego.

Dane zostaną pobrane przez integrację API z Twoim sklepem.

Gwiazdki w reklamach produktowych: 

Aby wyświetlać oceny w reklamach PLA (Product Listing Ads), konieczne będzie również przygotowanie feedu produktowego, którego używasz w kampanii Google. Jeśli jest on rozbudowany, można go dopasować do przesłanych przez nas wytycznych. 

Feed/plik XML (aktywny link) powinien być przygotowany  w następującym standardzie wymaganym przez Google: 

  • identyfikator produktu używany w eKomi 
  • nazwa produktu 
  • link kanoniczny 
  • link do zdjęcia 
  • GTIN (dla europejskich klientów to EAN) 
  • MPN 
  • marka 
  • Google Product Category 

Maksymalny rozmiar pliku to 50 MB. 

Poniżej pomocny link do artykułu: Jak wygenerować feed w IdooSell:

https://www.idosell.com/pl/baza-wiedzy/sprzedaz-w-wielu-miejscach-multichannel-/porownywarki-cen/generowanie-feedow-produktowych-do-porownywarek-cen/

To wszystko na początek naszej współpracy. 

PODSUMOWANIE I DALSZE KROKI 

W przyszłości możesz dowolnie modyfikować kampanie e-mailowe, ich treść, treść ankiet, a także inne ustawienia systemu – samodzielnie lub zlecając to naszemu zespołowi. 

Będziemy wdzięczni za bieżące informacje o zmianach, które wprowadzasz – dzięki temu będziemy mogli na czas reagować i upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.