Krok 5: Opcje Dodatkowe dla WooCommerce
W ramach narzędzia Zaufane.pl masz dostęp do kilku dodatkowych funkcji, które mogą pomóc w pozyskiwaniu oraz wyświetlaniu Twoich opinii. Decyzja o ich wdrożeniu należy do Ciebie, dlatego prosimy o informację zwrotną.
Oto dostępne możliwości.
Import Opinii
Istnieje możliwość zaimportowania obecnie posiadanych opinii (dostarczający opinie oświadcza, że są one autentyczne oraz transakcyjne).
Opinie należy dostarczyć do nas w pliku CSV o następującym formacie:
opinie o sklepie / sprzedawcy - musi zawierać zmienne:
- Order_ID - numer zamówienia
- UNIX_TIMESTAMP - data transakcji
- RATING - ocena w skali 1-5
- TEXT_REVIEW - treść opinii
- Client_ID - identyfikator klienta
opinie o produktach - musi zawierać zmienne:
- Order_ID - numer zamówienia
- UNIX_TIMESTAMP - data transakcji
- PRODUCT_ID - numer produktu
- PRODUCT_NAME - nazwa produktu
- RATING - ocen w skali 1-5
- TEXT_REVIEW - treść opinii
- Client_ID - identyfikator klienta
Kampania retroactive
Aby przeprowadzić kampanię retroactive (3-miesiące wstecz) należy przygotować i dostarczyć do nas plik CSV (UTF-8) zawierający:
- Numer Zamówienia
- Imię i nazwisko kupującego
- Adres e-mail kupującego
- ID Produktu, w przypadku pozyskiwania opinii dla produktów
- Nazwa Produktu, w przypadku pozyskiwania opinii dla produktów.
- Plik wzorcowy jest dostępny pod linkiem
Należy zwrócić uwagę na bardzo ważną rzecz, mianowicie, jeżeli jeden klient dokonał zakupu kilku produktów ramach jednego zamówienia, każdy produkt należy umieścić w nowym wierszu powielając pozostałe dane (tak jak w pliku wzorcowym), dzięki temu unikamy sytuacji wysłania osobnej prośby o opinie dla każdego zamówionego produktu (w specyficznych przypadkach powodowało by to wysłanie kilkunastu - kilkudziesięciu maili do jednego Klienta). Nasz system automatycznie umożliwi ocenę produktów zakupionych w ramach jednego zamówienia za pomocą jednej ankiety.
Gwiazdki w reklamach produktowych:
Aby wyświetlać oceny w reklamach PLA (Product Listing Ads), konieczne będzie również przygotowanie feedu produktowego, którego używasz w kampanii Google. Jeśli jest on rozbudowany, można go dopasować do przesłanych przez nas wytycznych.
Feed/plik XML (aktywny link) powinien być przygotowany w następującym standardzie wymaganym przez Google:
- identyfikator produktu używany w eKomi
- nazwa produktu
- link kanoniczny
- link do zdjęcia
- GTIN (dla europejskich klientów to EAN)
- MPN
- marka
- Google Product Category
Maksymalny rozmiar pliku to 50 MB.
To wszystko na początek naszej współpracy.
PODSUMOWANIE I DALSZE KROKI
W przyszłości możesz dowolnie modyfikować kampanie e-mailowe, ich treść, treść ankiet, a także inne ustawienia systemu – samodzielnie lub zlecając to naszemu zespołowi.
Będziemy wdzięczni za bieżące informacje o zmianach, które wprowadzasz – dzięki temu będziemy mogli na czas reagować i upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.