Przejdź do treści
  • Brak sugerowanych wyników, ponieważ pole wyszukiwania jest puste.

Krok 5: Opcje dodatkowe.

W ramach narzędzia Zaufane.pl masz dostęp do kilku dodatkowych funkcji, które mogą pomóc w pozyskiwaniu oraz wyświetlaniu Twoich opinii. Decyzja o ich wdrożeniu należy do Ciebie, dlatego rosimy o informację zwrotną. Oto dostępne możliwości.

Import Opinii 

Istnieje możliwość zaimportowania obecnie posiadanych opinii (dostarczający opinie oświadcza, że są one autentyczne oraz transakcyjne). 

Opinie należy dostarczyć do nas w pliku CSV o następującym formacie: 

opinie o sklepie / sprzedawcy - musi zawierać zmienne: 

  • Order_ID - numer zamówienia 
  • UNIX_TIMESTAMP - data transakcji 
  • RATING - ocena w skali 1-5 
  • TEXT_REVIEW - treść opinii 

opinie o produktach - musi zawierać zmienne: 

  • Order_ID - numer zamówienia 
  • UNIX_TIMESTAMP - data transakcji 
  • PRODUCT_ID - numer produktu 
  • PRODUCT_NAME - nazwa produktu 
  • RATING - ocen w skali 1-5 
  • TEXT_REVIEW - treść opinii 

Kampania retroactive 

Aby przeprowadzić kampanię retroactive (3-miesiące wstecz) należy przygotować i dostarczyć do nas plik CSV (UTF-8) zawierający: 

  • Numer Zamówienia 
  • Imię i nazwisko kupującego 
  • Adres e-mail kupującego 
  • ID Produktu, w przypadku pozyskiwania opinii dla produktów 
  • Nazwa Produktu, w przypadku pozyskiwania opinii dla produktów. 
  • Plik wzorcowy jest dostępny pod linkiem 

Należy zwrócić uwagę na bardzo ważną rzecz, mianowicie, jeżeli jeden klient dokonał zakupu kilku produktów ramach jednego zamówienia, każdy produkt należy umieścić w nowym wierszu powielając pozostałe dane (tak jak w pliku wzorcowym), dzięki temu unikamy sytuacji wysłania osobnej prośby o opinie dla każdego zamówionego produktu (w specyficznych przypadkach powodowało by to wysłanie kilkunastu - kilkudziesięciu maili do jednego Klienta). Nasz system automatycznie umożliwi ocenę produktów zakupionych w ramach jednego zamówienia za pomocą jednej ankiety. 

Gwiazdki w reklamach produktowych

Aby wyświetlać oceny w reklamach PLA (Product Listing Ads), konieczne będzie również przygotowanie feedu produktowego, którego używasz w kampanii Google. Jeśli jest on rozbudowany, można go dopasować do przesłanych przez nas wytycznych.  Feed/plik XML (aktywny link) powinien być przygotowany  w następującym standardzie wymaganym przez Google: 

  • identyfikator produktu używany w eKomi 
  • nazwa produktu 
  • link kanoniczny 
  • link do zdjęcia 
  • GTIN (dla europejskich klientów to EAN) 
  • MPN 
  • marka 
  • Google Product Category 

Maksymalny rozmiar pliku to 50 MB. 

W przyszłości możesz dowolnie modyfikować kampanie e-mailowe, ich treść, treść ankiet, a także inne ustawienia systemu – samodzielnie lub zlecając to naszemu zespołowi.  Będziemy wdzięczni za bieżące informacje o zmianach, które wprowadzasz – dzięki temu będziemy mogli na czas reagować i upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.