Moderacja opinii: jak wycofać lub zmienić opinię?
Zespół Zaufane.pl nieustannie dba o to, aby opinie były zgodne z zasadami i przechodziły moderację. Jednak wychodzimy z założenia, że klient powinien mieć możliwość interakcji z autorem lub autorką wystawionej opinii. Ta funkcja jest szczególnie przydatna w przypadku opinii negatywnych lub neutralnych. W poniższym artykule krok po kroku wyjaśniamy jak wycofać lub zmienić opinię.
Autor opinii ma możliwość wycofania lub zmiany swojej opinii. Aby dać mu taką możliwość należy otworzyć z nim dialog w panelu zaufane.pl Aby otworzyć dialog z klientem należy zalogować się do panelu zaufane.pl a następnie przejść do zakładki DASHBOARD → Opinie Zaufane.pl

Następnie rozwiń opinię, do której chcesz otworzyć dialog za pomocą przycisku "Rozpocznij dialog":

Otworzy się okno dialogowe:

Po wysłaniu wiadomości do autora opinii otrzyma on powiadomienie mailowe, że chcemy się z nim skontaktować. Za pomocą okna dialogowego można prowadzić prywatną korespondencję z autorem opinii.
W oknie dialogowym w prawym górnym roku aktywna jest opcja wycofania opinii lub jej zmiany.

Dzięki temu można reagować na negatywy i wyjaśniać spory z klientami. Po zakończonej korespondencji należy zamknąc dialog za pomocą przycisku Zamknij ten dialog. Panel pozwala na przeglądanie takich dialogów w zakładce Dialogi z klientem.
Zaufane.pl to nie tylko narzędzie do pozyskiwania opinii. Pozwala też na interakcję z klientem i wyjaśnianie sporów.